Monday, December 6, 2010

Debaran Semakin Terasa...!!!

Maaf lama x update blog ini...intrnet yg slow mnyebabkan susah nk update blog ini...debaran smkin trasa...!!! 10 Disember 2010 dijadualkan result final exam UiTM akan dikeluarkan...huhu...takut dan cemas aku rasa menantikan tibanya 10 Disember...mana taknya...exam ari tu ntah pa2 ak jwb...x leh jwb pn bnyk...tkowtnya aku...apa la result yg akan aku dpat...adakah cemerlang? Baik? Sedehana? Lemah?...x tawu nk ckp...nantikan la bila dh dikeluarkan nanti...doakan agar result yg akan dikeluarkan nnti tidak akan mengecewakan...cuti semester yg hampir 2 bulan ini pn amat membosankan...sebulan sudah berlalu...tp aku rasa aku x memanfaatkan cuti ini sepenuhnya pn...knduri pn bnyk...x larat nk p dh...huhu...dh muak mkn daging...erm...ok la...stakat nie dulu...nanti update lg...daa....

1 comment:

  1. salam.. ha.. tahu xpe.. takut menanti result nie... sampai terbawa2 mimpi... hehehe

    ReplyDelete